استاندار همدان خبر داد:

اختصاص ۸۰۹ میلیارد تومان در سفر معاون رئیس جمهوری به استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴۲
اختصاص ۸۰۹ میلیارد تومان در سفر معاون رئیس جمهوری به استان همدان
استاندار همدان گفت: در ۲ سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به این استان ۸۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل بیمارستان اکباتان و طرح‌های بهسازی روستایی استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیدسعید شاهرخی روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع سرطان همدان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، افزود: بیمارستان اکباتان همدان که در سفر قبلی دکتر نوبخت تامین اعتبار شد اکنون با ۲۵۰ نفر نیروی کار در حال تکمیل است تا در ماه های آینده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان تحول بنیادینی در استان همدان روی داده و اقدامات مدیران و همکاران در این بخش بی نظیر و قابل تقدیر است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: استان همدان از نظر زیرساخت های درمانی و پزشکی در حد استاندارد و مطلوب است لذا با این شرایط و امکانات به عنوان قطب پزشکی غرب کشور قرار گرفته است.

استاندار همدان گفت: موفقیت در پیک های کرونا حاصل تلاش کادر درمان و زیرساخت های موجود در بخش درمان بوده است.

شاهرخی اظهار داشت: امروز در پایان کار دولت تدبیر و امید خط آهن همدان پیشرفت خوبی دارد و شمال و جنوب استان را به یکدیگر متصل می کند که این پروژه در غرب کشور نمونه است و بعد از پایان آن به دنبال ارتقا کیفیت و سرعت مسیر هستیم.

وی با تشریح پروژه های در دست اجرای این استان ادامه داد: در طی سالهای گذشته سه سد در استان همدان احداث و بهره برداری شده و ۲ سد نیز در حال ساخت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز