مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:

۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی محرومان در همدان به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴۵
۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی محرومان در همدان به بهره‌برداری رسید
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی محرومان روز دوشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در این آیین در روستای «خلیل کرد» از توابع شهرستان بهار استان همدان گفت: طرح احداث واحدهای مسکونی محرومان در قالب یک پروژه ملی و با هدف خانه دار کردن خانوارهای کم درآمد، خانوارهای آسیب پذیر ساکن مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم، خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده‌های محروم و بدون مسکن شهریور سال گذشته در استان آغاز شد.

حسن ظفری اظهار داشت: این طرح با استفاده از تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض دولت اجرا شد و در این چارچوب به هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان کمک بانکی و ۳۵ میلیون تومان کمک دولت براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، استانداری همدان و بنیاد مسکن، اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این طرح که قرار بود با ۲ هزار واحد مسکونی اجرایی شود با تلاش مضاعف مسئولان استان همدان به سه هزار واحد افزایش یافت.

ظفری اظهار داشت: اجرای این طرح ها با بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و ۹۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و دولت درنظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز