رئیس هیئت فوتبال استان همدان:

همدان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۹۱۷۸
همدان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال می‌شود
رئیس هیئت فوتبال استان همدان، گفت: همدان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس صوفی در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه پس از بازدید مشترک رئیس فدراسیون به همراه مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان از مجموعه شهیدان حاجی‌بابایی تصمیم بر این شد که استان همدان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال باشد.

وی با اشاره به اینکه این کار با حمایت و مدیریت مستقیم فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت، گفت: قطعاً با این رخداد فوتبالی مظلومیت ورزش غرب کشور مرتفع خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه حضور مربیان تیم‌های ملی می‌تواند پایگاه قهرمانی خوبی ایجاد و برای شناسایی استعدادهای برتر مؤثر باشد، گفت: امیدواریم شاهد رشد و پویایی فوتبال استان همدان باشیم.

وی با اشاره به صعود شهرداری همدان به لیگ دسته یک، گفت: این مهم نشان از تلاش بچه‌های همدان بود و اتفاقی بسیار بزرگ است لذا امیدواریم در اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و هیئت استان شاهد صعود به لیگ برتر باشیم.

صوفی با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها باید توجه ویژه به زیرساخت‌ها داشته باشیم، گفت: امیدواریم باسیاست‌های جدید بتوانیم بدرخشیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی همدان باید در حمایت از تیم‌های ورزشی خصوصاً فوتبال فعال شوند، گفت: حضور ۳ داور بین‌المللی آقا و بانو از استان همدان موجب افتخار کشور است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان، تصریح کرد: فوتبال استان حرف برای گفتن دارد امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه آینده‌ای روشن را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: رایزنی‌ها برای جذب بخش خصوصی با بکار گیری سیاست‌های تشویقی از طرف مجلس شورای اسلامی باید در دستور کار باشد و بخش پارلمانی فدراسیون فوتبال باید راه‌اندازی شود.

وی در پایان گفت: از آقایان عظیمی و نوریان که حامی فوتبال استان هستند و برای ارتقاء ورزش همدان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز