مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ساخت زورخانه بین‌المللی همدان با جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار سرعت می‌گیرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۹۴۹۶
ساخت زورخانه بین‌المللی همدان با جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار سرعت می‌گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ساخت زورخانه بین‌المللی همدان با جذب 10 میلیارد تومان اعتبار سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست تخصصی بررسی مشکلات هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان با اشاره به اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی هیئتی است که بسیاری از ورزش‌ها و تفریحات مهیج را در دل خود جای‌داده است، گفت: امروز به دنبال این هستیم در بحث زیرساخت‌های ورزشی استان با احداث مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور (سه سالن) توسعه و تحولی شگرف ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی با ایده‌پردازی و ارائه طرح‌ها باید راهنمای ورزش استان باشند، گفت: یکی از موضوعات مهم در راستای بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌ها بازدیدهای میدانی از زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی است که هیئت باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند و در راستای توسعه هیئت از ما مطالبه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز استاندار و مجمع نمایندگان استان با تلاش و مجاهدت برای توسعه همه‌جانبه ورزش استان تلاش می‌کنند، گفت: خوشبختانه طی سفر روز گذشته رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان و رایزنی‌های مشترک استاندار و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دکتر حاجی‌بابایی با ایشان مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای تسریع در روند ساخت زورخانه بین‌المللی همدان جذب کردند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان باید عملکرد خود را ارائه کنند، گفت: امروز باید با استفاده از صنعت ورزش در استان بتوانیم درآمدزایی پایدار برای ورزش و ورزشکاران ایجاد کنیم.

سیفی با بیان اینکه حقوق ورزشی مقوله بسیار مهمی است که باید بیش‌ازپیش در این حوزه فعالیت شود، گفت: حقوق ورزشی در ورزش استان مغفول مانده لذا باید هیئت انجمن‌های ورزشی برای این مهم برنامه‌ریزی کنند و آموزش‌های لازم را در راستای تعمیق بخشی در هیئت‌های ورزشی انجام دهند.

در ادامه سید محمد عیوقیان رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان، گفت: انجمن‌های ورزشی دارای 21 رشته ورزشی است که در حال حاضر در استان همدان تنها 10 رشته فعال و 4 رشته نیز نیمه‌فعال است و مابقی آنها نیز غیرفعال هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با مساعدت‌های اداره کل و بهره‌گیری از رهنمودهای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همه ظرفیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان را احیا کنیم تا شاهد درخشش جوانان و نوجوانان کهن دیار الوند در کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز