نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای فامنین اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۲
۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای فامنین اختصاص یافت
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر اخیر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان فامنین اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید رضا حاجی بابایی روز سه شنبه در جمع کارکنان فرمانداری فامنین اظهار داشت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان فرمانداری، پنج میلیارد تومان دیگر برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری فامنین در این سفر تخصیص یافته است.

وی همچنین از تخصیص پنج میلیارد تومان برای تکمیل راه «راستگویان به چهرقان»، ۲ میلیارد تومان برای تکمیل حوزه علمیه فامنین، هفت میلیارد تومان به منظور ساخت فاضلاب و یک میلیارد تومان به منظور شتاب بخشیدن به عملیات اجرایی سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری این شهرستان خبر داد.

حاجی بابایی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بهره برداری از بخش «سی.تی.اسکن» بیمارستان فامنین است که امید می رود با بهره برداری این طرح تا سه ماه آینده مردم این شهرستان نیاز به حضور در سایر نقاط برای دریافت خدمات نباشند.

فرماندار فامنین نیز گفت: تمام روستاهای بالای پنج خانوار این شهرستان دارای برق، گاز، آب آشامیدنی و راه روستایی هستند.

سید مجید شماعی افزود: با پیگیری های نمایندگان شهرستان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آبخیزداری در بخش پیشخور هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز