مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت شناسایی ظرفیت‌های شاخص در حوزه جوانان استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های شاخص در حوزه جوانان استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آیین تکریم و معارفه جمال لطیفی سرپرست سابق و خدرویسی سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که پیش از ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر شخص سلامت روح و جسم است، گفت: خوشحالیم که طی مدت تصدی همکار ارجمند آقای لطیفی شاهد تلاش و خدمات شبانه‌روزی در این حوزه بودند و همواره هدفی جز خدمت برای اعتلای جایگاه ورزش و جوانان نداشته و ندارند.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه جوانان مسئولیتی خطیر است که باید با مطالعه و مشاوره فراوان همراه باشد، گفت: یکی از موارد مهمی که در حوزه جوانان استان همدان از گذشته‌ها تا کنون مغفول مانده بحث عدم شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی جوانان استان و تلاش برای جذب ایشان در بدنه دستگاه‌های اجرایی است لذا باید در گام نخست این عزیزان شناسایی و ظرفیت‌شناسی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید در حوزه جوانان به برندسازی بپردازیم، گفت: اندیشه‌های مثبت انسان را به سمت رویدادهای مثبت هدایت می‌کند لذا همواره باید این مهم را در تمامی امور نصب العین قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی تنها به‌واسطه برنامه‌های ورزشی جذب نمی‌شوند بلکه می‌توان از طریق حوزه معاونت جوانان در راستای جذب و استعدادیابی نوجوانان و جوانان نیز پرداخت.

سیفی با تاکید بر اینکه کیفی سازی اقدامات باید در دستور کار همه پرسنل اداره کل قرار بگیرد، گفت: تمامی معاونین و رؤسای ادارات شهرستان‌ها موظف هستند گزارش ماهانه از فعالیت‌های خود ارائه کنند تا نقشه راه را بر اساس نقاط ضعف و قوت ترسیم کنیم.

در ادامه نیز مهدی مرادی رفعت ضمن تبریک عید قربان و غدیر، گفت: حوزه جوانان از کارشناسان فعال و توانمندی برخوردار است که امیدواریم در راستای تعالی اهداف سازمان بکار گرفته شوند.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید توانمندی‌ها را بالا ببریم، گفت: جلسات هفتگی معاونت جوانان با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در دستور کار باشد تا بتوانیم در امر ظرفیت‌سازی موفق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز