اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۹ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۹۶۸۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۹ تیر ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: با شناسایی ۳۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۲۱۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۸ هزار و ۴۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با شناسایی ۳۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۲۱۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۸ هزار و ۴۸ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۰۷ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۱ مورد بود که ۱۰۴نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار داشت: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

info corona new29

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۶۴، بهار یک هزار و ۱۵، تویسرکان یک هزار و ۵۳ ، رزن ۸۰۷، درگزین ۲۹۴، فامنین ۳۲۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۷۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۹۳ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۳۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما