جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان نظام به‌دنبال ایجاد چالش امنیتی در کشور هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۱۴۰۵
دشمنان نظام به‌دنبال ایجاد چالش امنیتی در کشور هستند
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان نظام با بهره گیری از ابزارهای گسترده رسانه ای و انجام عملیات روانی به دنبال ایجاد چالش های امنیتی و مسایل حاشیه ای در کشور برای کند کردن روند خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار مهدی فرجی در نشست اعضای ستاد مقابله کرونا استان همدان با خبرنگاران، افزود: سهم رسانه ها در مدیریت و مهار همه گیری ویروس کرونا بسیار مهم و قابل توجه است به نحوی که اگر کارکردهای موثر رسانه ای نبود، گروه های مخالف و معاند نظام با ایجاد مشکل و چالش های گسترده، مانع از انجام فعالیت های مسئولان در مسیر خدمت به مردم و حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه می شدند.

رییس کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: درهمین ارتباط تلاش کردیم با استفاده از همه امکانات و همراهی مطلوب رسانه ها، همه گیری ویروس در سطح استان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم تا ضمن تامین آرامش جامعه، سلامت و بهداشت مردم نیز حفظ شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن این شرایط به طور طبیعی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و منجر به گلایه های به حق آنان شده که وظیفه همه ما تلاش شبانه روزی برای بهبود شرایط و تامین رفاه و آسایش مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: بنابراین ستاد مقابله با کرونا استان همدان به جای برخوردهای سلبی، اقدامات ارشادی، راهنمایی و در نهایت تذکر را در دستور کار خود قرار داده است.

سردار فرجی، نظارت بر عملکرد دستگاه ها، مدیران مرتبط و نهادهای دولتی و خصوصی را از وظایف اصلی حوزه بازرسی در راستای مقابله با همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد و گفت:  آمار بیماران بستری استان همدان در موج چهارم همه گیری ویروس به یک هزار و ۷۰۰ نفر رسید با این وجود به علت مدیریت درست ستاد، هیچ حاشیه و زحمتی برای کشور ایجاد نکردیم.

به گفته وی، زمانی که گزارش کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان شهرستان رزن دریافت شد، جمعی از خیران نیک اندیش به فوریت ۲۰۰ تا ۴۰۰ کپسول اکسیژن را تهیه و به بیمارستان ها اهدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ۷۵ درصد بیماران کرونایی استان به نوع جدید ویروس(دلتا) مبتلا هستند که این نشان از چرخش سریع ویروس دارد هر چند که پایین بودن آمار مرگ و میر در استان همدان نیز بیانگر کیفیت سطح خدمات و مراقبت های بهداشتی و درمانی است.

سردار فرجی افزود: درهمین ارتباط کمیته بازرسی ستاد، به صورت جدی بر اجرای مصوبات به ویژه تعطیلی مراکز، مشاغل و واحدهای خدماتی براساس قانون نظارت دارد و با هر گونه تخلف در این زمینه برای حفظ سلامت و رفاه مردم قاطعانه برخورد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز