رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد:

رسیدگی به ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در نهاوند از ابتدای سال جاری

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۶
رسیدگی به ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در نهاوند از ابتدای سال جاری
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: امسال ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه قاچاق کالا و ارز، خدمات و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قاسم بازادر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاری ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، خدمات و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه کالا و خدمات بالغ بر ۲۰۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که مجموعا به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۰۰ ریال محکوم شدند که از این تعداد ۱۸۰ فقره اجرا و بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال وصول شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز طی مدت یاد شده ۳۱ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که به پرداخت بالغ بر ۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان بالغ بر ۷۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که به پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال محکوم و به طور کامل اجرا شد.

بازدار در پایان به مهمترین پرونده رسیدگی شده اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته یک مزرعه بیت‌کوین با ۱۵ ماینر کشف شد که پس از ارجاع آن به تعزیرات، تمام کالاهای کشف شده به نفع دولت ضبط و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

نظر شما