مسئول بازرسی شهرداری همدان:

نظارت همگانی در نحوه ارائه خدمات به مردم نهادینه‌سازی شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۲۰۰۴
نظارت همگانی در نحوه ارائه خدمات به مردم نهادینه‌سازی شود
مسئول بازرسی شهرداری همدان گفت: نظارت همگانی در نحوه ارائه خدمات به مردم باید نهادینه‌سازی شود که همیاران محلات به دنبال این موضوع هستند.

محمد درگاهی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به همیاران محلات اظهار داشت: همیاران محلات یک گروه اجتماعی محلی بوده که با حداقل ۹ و حداکثر ۲۰ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان نمایندگان مردم محله فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کار این افراد افزایش مشارکت هم محله‌ای‌ها در مدیریت اجتماعی شهر در حیطه قوانین و مقررات به صورت کاملا افتخاری و به منظور رشد حیات اجتماعی محله است.

مسئول بازرسی شهرداری همدان با اشاره به اهداف همیاران محلات گفت: افزایش مشارکت‌های اجتماعی در مدیریت شهری، تقویت هویت محلات و فرهنگ محله محوری، کمک به افزایش اجتماعی بین مردم و مدیریت شهری از جمله اهداف همیاران محلات است. 

درگاهی خاطرنشان کرد: همچنین نهادینه‌سازی نظارت همگانی در نحوه ارائه خدمات به مردم، فراهم شدن زمینه مشارکت نهادها و سازمان‌های مردم نهاد محلی و هم‌افزایی امکانات و فرصت‌های خدمت‌رسانی سازمان‌ها و نهادهای محلی در ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم از جمله اهداف اصلی و مهم همیاران محلات است.

وی با اشاره به دبیرخانه همیاران محلات بیان کرد: دبیرخانه همیاران محلات در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مستقر بوده و ناظر به فعالیت کلیه دبیرخانه‌های مناطق و نواحی است.

مسئول بازرسی شهرداری همدان عنوان کرد: اعضای این دبیرخانه علاوه بر سطح راهبری، کارشناسان فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز