از حمایت بانک ملی از صنایع تا بهره گیری از نیروی های رای آزاد زندان/تنها واحد لبنی شیر تغلیظ شده شیرین در خاورمیانه درپیچ وخم قطع برق

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۲۰۱۶
مدیر عامل شرکت شاد چین نگین خاورمیانه با بیان اینکه من برای فعالیت خود در حوزه لبنی از خوزستان به استان همدان مراجعه و در اینجا اقدامات کردم گفت:بانک ملی در اقدامی قابل توجه تولید کنندگانی که به هر دلیلی نتوانستند اقساط خود را پرداخت کنند به شرط اجاره و تملیک به تولید کنندگان واقعی اهدا کرده تا هر طور شده چرخ های تولیدی بچرخد

مدیر عامل شرکت شاد چین نگین خاورمیانه  با بیان اینکه من برای  فعالیت خود در حوزه  لبنی از خوزستان به استان همدان مراجعه و در اینجا اقدامات کردم گفت:بانک ملی در اقدامی قابل توجه تولید کنندگانی که به هر دلیلی نتوانستند اقساط خود را پرداخت کنند به شرط اجاره و تملیک به تولید کنندگان واقعی اهدا کرده تا هر طور شده چرخ های تولیدی بچرخد.

پریسا آقا جانی با بیان اینکه محصول لبنی این شرکت برای نخستین بار در خاورمیانه تولید می شود،اظهار کرد : محصولی را که در شرکت تولید می کنیم حدود ۳۸ سال است از کشورهایی چون سنگاپور و مالزی وارد ایران می شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  علاوه بر تامین نیاز کشور برخی از محصولات را صادر می کنیم،تصریح کرد: محصول را به کشورهای مختلفی  چون عراق، لبنان،افغانستان ک پاکستان صادر می کنیم.

این تولید کننده افزود: از سال ۱۳۹۶یک سری اقلام بعنوان کالاهای غیرضروری شناخته شد مثل برخی خوراکی های لوکس که ورودشان به کشور ممنوع شد

وی با بیان اینکه با همکاری بانک ملی و شرایط اجاره به شرط تملک  این شرکت به ما  واگذار شد،عنوان کرد:خوشبختانه مسئولین استان همدان حمایت خوبی  از واحد کردند و یقینا اگر ما این واحد را در خوزستان افتتاح می کردیم این سطح از حمایت شامل حال ما نمی شد چرا که در خوزستان صنایع پتروشیمی باعث شده است که به صنایع کوچک تولیدی توجهی  نشود

آقا جانی گفت: با پیش پراخت اولیه توانستیم نصب دستگاهها را شروع کنیم که در تسریع کار بسیار مثبت بود و در گرفتن مجوز ادارات هم ادارات مختلف چون صنعت و معدن و غذا و دارو کمک کردند.

*بهره مندی شرکت از افراد رای باز زندان

وی با اینکه  خوشبختانه مردم تا بحال استقبال خوبی از محصول کرده اند،اظهار کرد:   در  ابتدای فعالیت خودازافراد رای باز زندان و کسانی که آسیب دیده اند برای پرسنل استفاده کردیم تا بنحوی کمک کرده باشیم

وی گفت:ظرفیت تولیدی بالایی داریم و با دو شیفت کاری از پرسنل توانستیم ظرفیت ها را بالا ببریم و مشتریان را جذ ب کنیم ، به دنبال توسعه هستیم هر چند فضای کمی داریم و سخت گیری های مجوز از یک سوباعث کند شدن کارها شده است.

آقاجانی  با بیان اینکه به دنبال راه اندازی خط های دیگرهستیم تا افراد بیشتری را مشغول به کار کنیم،گفت:این محصول شیر تغلیظ شده یا شیر عسلی است که بیشتر در کافه ها و قنادی ها معمولا استفاده می شود.

این تولید کننده گفت: افتخار می کنم که توانستیم محصولی را که خیلی روند تولید آن سخت است به بازار ارائه دهیم چرا که حتی لبنی های بزرگی چون کاله و پگاه هم این محصول را تولید نکردند چون درصد آزمون و خطای بالایی دارد.

وی با بیان اینکه  بانک ملی در احیای واحد تولیدی تعامل بسیار خوبی داشتند ،اظهار کرد:ما  اقساط معوقه داشتیم و کمک کردند تا پرداخت شد و شاید اگر در شهر خودم خوزستان بودم تا این حد حمایت نمی شدم.

وی ادامه داد: قیمت صادرات بسیار پایین است و فقط برای تامین سرمایه در گردش صادر میکنیم چرا که صادرات پول نقد را وارد مجموعه می کند و با آن می توان مواداولیه را تامین کرد، وگرنه سودریالی در صادرات نداریم.

وی با بیان اینکه ۴۵٪محصول تولیدی شکر است گفت: متاسفانه صنعت و معدن   حواله می دهند و چک هم قبول نمی کنند.

آقاخانی با اشاره به قطعی های مکرر برق گفت: یکساعت  قطعی برق خسارت زیادی به واحدهای تولیدی می زند مثلا امروز باید ۹تن بار می زدیم که قطعی برق باعث شد ۳ تن بار بزنیم.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل خیلی دیر تشکیل می شود،گفت:معاونت غذا و داروبه دلیل بیماری کرونا جلسات بررسی نقص پرونده ها دیر تشکیل می شود.

وی بیان کرد: در شرکت شاد چین نگین خاورمیانه ۳۶ نفر مَشغول به کار هستند و به استانهای آذربایجان، کرمان، خوزستان، ایلام، مازندران، تهران و البرز ارسال می کنیم.

محمد رحیمی موقت رییس شعبه مرکزی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  این شرکت به اسم شرکت زاگرس شیر براساس مجوزی که داشتند در حوزه لبنی فعالیت کردند،اظهار کرد:  در سال ۱۳۸۶بنگاه های زود بازده با تسهیلات ۱۲ درصد کار را شروع کردند که متاسفانه این واحد تولیدی نتوانست اقساط را پرداخت کند و ناچار به تملیک واحد شدیم و در قالب اجاره به شرط تملیک و ۶ ماه تنفس واحد تولیدی را واگذارکردیم.

وی ادامه داد: بانک ملی همیشه در حمایت از بخش تولید پیش قدم بوده است و هر واحد تولیدی فعال را نه تعطیل و نه تملیک می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز