رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند:

شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند رعایت نشود سرعت شیوع کرونا افزایش می یابد

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۱:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۳۰۲۱
شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند رعایت نشود سرعت شیوع کرونا افزایش می یابد
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان نهاوند، گفت: شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند رعایت نشود سرعت شیوع کرونا افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی احسان خویشوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه با وجود فراگیری موج پنجم کرونا در نهاوند میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به گسترش سریع ویروس و تکمیل تخت‌های بیمارستانی، بهترین راهکاری پیشگیری استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمع و دورهمی‌های خانوادگی و شست‌وشوی مرتب دست‌هاست که متاسفانه با بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت ضعیف شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند افزود: البته ما کار نظارت بر اماکن و وسایل نقلیه عمومی را تشدید کرده‌ایم اما در صورت همکاری نکردن مردم یقینا با توجه به سرعت شیوع بالای کرونای دلتا در آینده شاهد افزایش چشمگیر کرونا در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک گفت: اگرچه واکسن می‌تواند سرعت شیوع کرونا را کند کند اما تزریق آن ایمنی کافی به فرد نمی‌دهد بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید مد نظر باشد.

نظر شما