حاجی بابایی خبر داد؛

سرمایه گذاری ۵۶۵ میلیارد تومانی در گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۴۹۲۳
سرمایه گذاری ۵۶۵ میلیارد تومانی در گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری ۵۶۵ میلیارد تومانی در گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند پس از دو سال پیگیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام این خبر، گفت: پس دو سال پیگیری و مشکلات متعدد که در مسیر قرار داشت، در نهایت پروژه های گاو داری ۳۰۰۰ راسی مولد و ۶۰۰۰ راسی گله ای با اعتباری بالغ بر ۵۶۵ میلیاردتومان در سه شنبه هفته جاری در منطقه قهاوند، فعالیت اساسی خود شروع می کنند.

وی تاکید کرد: این پروژه تولیدی، ۵۶۵ میلیارد تومانی، بزرگترین پروژه ای که در راستای اشتغالزایی و جهش تولید در منطقه اجرا می شود.

وی گفت: ۵۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این منطقه می تواند، استان را از بن بست ها و محدودیت های سرمایه گذاری و تولید نجات بدهد،

نماینده مردم همدان وفامنین اظهار داشت؛ تمرکز اصلی سرمایه گذاری در توسعه این منطقه برای پیشگیری از مهاجرتهای بی رویه است که به دلیل محدودیت های ذکر شده صورت می گیرد.

وی افزود:   به جرات می توان گفت پروژه ای که می توانست چندین سال طول بکشد، با تلاش بی وقفه شبانه روزی و به لطف خدا در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه نشست.

حاجی بابایی در تبیین موضوع افزود: در این مدت بیش از ۵۰ جلسه، مکاتبه، حضور میدانی و پیگیری مستمری  صورت گرفت، که استاندار همدان و مدیر کل جهاد کشاورزی در تکوین پروژه نقش عمده ای داشتند.

وی با تشکر از امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر قهاوند گفت: هم دلی وانسجام وهم افزایی و اولویت برنامه ریزی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم منطقه اساسی ترین رمز موففیت بوده است، در دو روز آینده با قدرت این پروژه های زیرساختی را کلید بزنیم.

نماینده مردم همدان وفامنین با اظهار رضایت از شروع به کار این پروژه ها گفت: بی شک توسعه اقتصاد و تولید و اشتغال پایدار، از بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری می کند و تحقق اهداف توسعه فرهنگی واجتماعی منوط به توسعه اقتصاد مولد در منطقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز