نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

اعتبارات ماده ۵۶ ناجی جان مردم در محور ارتباطی نهاوند-کنگاور شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۵۱۰۱
اعتبارات ماده ۵۶ ناجی جان مردم در محور ارتباطی نهاوند-کنگاور شد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از چند دهه بلاتکلیفی خطرناکترین جاده غرب کشور در نهاوند از بن بست بلاتکلیفی نجات پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خروجی جاده نهاوند - سه راهی کنگاور به سمت شهر فیروزان و بعد از آن چندین دهه است شاهد تصادفات مرگباری بوده و جان هموطنان زیادی را گرفته و از طرف دیگر این جاده مسیر ورود و خروج زائران به سمت کرمانشاه و کربلا است.

وی گفت: همیشه این جاده و جاده آورزمان به سمت کرمانشاه و فیروزان به خطرناکترین جاده غرب کشور در شهرستان نهاوند معروف شد و همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و نمایندگان ادوار مختلف نهاوند بوده که متاسفانه به دلایل مختلفی مانند کمبود بودجه رها شده بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های مستمر و مداوم و برگزاری چندین جلسه مشترک با مسئولان و معاونان وزارت راه و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک ها برای تامین بودجه نتیجه داد.

2180900

شهبازی افزود: بالاخره تأمین و تخصیص اعتبار پروژه بزرگ و مهم چهار خطه کردن جاده نهاوند - کنگاور از محل ماده 56 یکی از بانک ها تامین اعتبار شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و از محل ماده 56، این بانک این پروژه با طی روند معمول به زودی شروع به کار خواهد کرد و این یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان به ویژه  اهالی شریف و نجیب بخش خزل است.

شهبازی گفت: پروژه چهار خطه شدن این جاده پس از سد گرین دومین پروژه بزرگ شهرستانی و ملی در نهاوند است که با پیگیری  از محل ماده 56 تأمین اعتبار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز