فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:

۱۲ فقره سرقت طی سه روز گذشته در نهاوند کشف شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۵۷۵۴
۱۲ فقره سرقت طی سه روز گذشته در نهاوند کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت و دستگیری 6 سارق و کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: یگان های انتظامی شهرستان نهاوند در 72 ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت با محوریت پیشگیری کارآمد و کشف علمی سرقت ها همچنین پایش و اشرافیت کامل اطلاعاتی بر سارقان را در سطح حوزه استحفاظی اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا طی 3 روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای پلیسی، در نهایت 6 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان تعداد 12 فقره انواع سرقت کشف همچنین تعداد یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده های قضائی جداگانه ای در این راستا تشکیل و اقدامات قانونی و قضایی در حال پیگیری و انجام است، گفت: نقش موثر مشارکت شهروندان در امنیت مقوله ای بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و لذا می طلبد در این راستا همگی شهروندان محترم با احساس مسئولیت و اعلام حوادث و وقایع پیرامون به پلیس در اسرع وقت، در امنیت مشارکت فعال داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز