مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

تلاش خبرنگاران در مسیر توسعه استان همدان جهادی است

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۷۱۸۲
تلاش خبرنگاران در مسیر توسعه استان همدان جهادی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همت و تلاش خبرنگاران را در به تصویر کشیدن توسعه و ترقی استان ستودنی دانست و گفت: عملکرد رسانه های استان در این مسیر جهادی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احمدرضا احسانی در آئین تجدید بیعت اهالی رسانه استان با شهدا اظهار داشت: استان همدان در عرصه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی پیشرفت های مطلوبی دارد که خبرنگاران توانستند به خوبی این توفیقات را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به کم و کاستی و تنگناهای بسیار در عرصه خبر گفت: کار خبرنگاری به تعبیری خطرنگاری است زیرا با دشواری، ناهمواری و ناملایمات بسیاری مواجه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: با همه این کمبودها خبرنگاران استان به صورت جهادی تلاش کرده و در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند.

احسانی آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی را رسالت همیشگی اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: خبرنگاران استان در این شاخص ها همواره سرآمد بوده و هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: از سال گذشته به دلیل بیماری کرونا ۲ تن از پیشکسوتان عرصه خبر را از دست دادیم و امسال از گرمای وجودشان در این محفل محروم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به تدارک هدیه روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: این هدیه تحفه کوچکی است که مانند سالهای قبل فراهم شده و به زودی به جامعه خبر استان اهدا می شود.

این آئین در مزار شهدای گمنام مدفون در پارک مردم شهر همدان با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران استان برگزار شد و حاضران با نثار شاخه گل با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.

اهدای هدیه به زوجهای جوان خبرنگار از دیگر بخشهای این برنامه بود.

۱۷ مرداد در تقویم کشورمان به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز