نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

وزیر پیشنهادی بهداشت از مدیران جهادی و باانگیزه خدمت است

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۱۲۶۵
وزیر پیشنهادی بهداشت از مدیران جهادی و باانگیزه خدمت است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیران باسابقه و جهادی کشور است که انگیزه و برنامه خوبی برای خدمت به مردم دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هادی بیگی‌نژاد با اعلام خبر، اظهار کرد: دکتر «بهرام عین‌الهی» برای تصدی وزارتخانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بسیار با انگیزه، دارای سابقه و اراده خوبی است که به طور یقین می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وی با اشاره استقبال مطلوب کمیسیون های مختلف مجلس از برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت، افزود: وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای حوزه بهداشت و درمان از مدیران باسابقه کشور و از جمله جهادگران دوران دفاع مقدس است که این خصایص ارزشمند آرای نمایندگان به‌ نفع ایشان را جلب کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تردیدی نداریم که تجارب ایشان امید را در حوزه سلامت زنده می کند.

وی با بیان اینکه دکتر عین‌الهی در مسیر پیش‌رو موفق خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که وی در اجرای برنامه‌ها برای تحول موثر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفق باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روزهای پرکار مجلس برای بررسی توانمندی وزرای پیشنهادی، گفت: وقتی فرد دارای انگیزه، سابقه، اراده محکم و برنامه خوب باشد، مجلس نیز حتما از وی حمایت می‌کند.

نظر شما