نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

سجادی گزینه‌ای توانمند، اثرگذار و با برنامه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۲۲۴۸۰
سجادی گزینه‌ای توانمند، اثرگذار و با برنامه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: سجادی گزینه‌ای توانمند، اثرگذار و با برنامه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در دیدار با مهدی کیانی فوتبالیست مطرح کشور که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ داشتن استعدادهای ورزشی از دیرباز زبان زد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه پهلوانانی چون حمید سیفی در کشتی و سایر رشته‌های ورزشی گواهی بر این مهم است، گفت: قهرمانان ورزشی ما امروز باید بیش‌ازپیش در جامعه و بین مردم خصوصاً نسل جوان جامعه حضور داشته باشند چراکه ایشان الگویی بارز از سرسختی و توانمندی برای رسیدن به اهداف هستند.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه آقای سجادی به‌عنوان گزینه تصدی وزارت ورزش فردی توانمند برای بر عهده گرفتن امور هستند، گفت: بنده به‌عنوان یکی از موافقان ایشان هرآنچه در توان داشته باشم بکار خواهم گرفت کمااینکه ایشان از اقبال ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه طی چند ماله اخیر، از بدو ورود دکتر سیفی به استان همدان اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان توسط ایشان و نمایندگان محترم استان جذب شده که جای تقدیر دارد، گفت: امیدواریم در ادامه راه با همدلی و همت جمعی مسئولین کشور، مجمع نمایندگان استان برای توسعه هرچه بیشتر ورزش و جوانان استان همدان تلاش شود تا برخی نارسایی‌هایی که از گذشته‌ها برجای‌مانده رفع شود و شاهد حضور ورزشکاران توانمند استان همدان در میدان‌ها ملی و فراملی باشیم.

شهبازی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدام مهدی کیانی فوتبالیست ارزنده کشور برای ایجاد سالن چندمنظوره ورزشی در زادگاهش روستای ملوسان بسیار پسندیده است، گفت: امروز باید زمینه را برای حضور خیرین ورزشی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه بخش‌های مختلف کشور فراهم کنیم تا شاهد بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز