به همت مهدی کیانی بازیکن فوتبال کشور؛

روستای ملوسان نهاوند صاحب سالن چندمنظوره ورزشی می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۲۴۹۸
روستای ملوسان نهاوند صاحب سالن چندمنظوره ورزشی می‌شود
به همت مهدی کیانی بازیکن فوتبال کشور روستای ملوسان نهاوند صاحب سالن چندمنظوره ورزشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی به همراه علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهدی کیانی بازیکن توانمند فوتبال کشور در بازدید از محل زمین فوتبال روستای ملوسان از توابع بخش مرکزی نهاوند، اظهار کرد: مهدی کیانی یکی از فوتبالیست‌های ارزشمند و توانمند کشور است که با تلاش و پشتکار خود به آنچه که هست رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه کیانی فردی خودساخته و متعصب به استان همدان و زادگاه خود روستای ملوسان است، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به درخواست ایشان مبنی بر احداث سالن چندمنظوره ورزشی برای جوانان روستای ملوسان و روستاهای هم‌جوار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان موضوع فوق بررسی و اقدامات اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه همه ما در توسعه همه‌جانبه کشور خصوصاً استان همدان سهیم هستیم، گفت: خوشبختانه امروز با پیگیری‌ها و حمایت‌های مجمع نمایندگان استان همدان، دیدارهای متعدد با وزیر ورزش و جوانان و معاونین ایشان اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان جذب شده است و در حال حاضر اقدامات خوبی در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز طی چند ماه اخیر اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان جذب شده است، گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات موجب پیشرفت همه‌جانبه ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان نهاوند باشیم.

گفتنی است در پایان نیز طی نشستی با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اقدامات انسان‌دوستانه و مسئولیت‌پذیری اجتماعی فوتبالیست ارزشمند کشور، مهدی کیانی تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز