فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اجرای طرح ضربتی مهار کرونا توسط سپاه نهاوند/ برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۲۵۵۱
اجرای طرح ضربتی مهار کرونا توسط سپاه نهاوند/ برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اجرای طرح ضربتی مهار کرونا توسط سپاه نهاوند از برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با گسترده تر شدن انتشار ویروس کرونا در سطح کشور که باعث بالا رفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها شده بنا به دستور فرماندهی کل سپاه طرح ضربتی مهار کرونا در نهاوند به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح شهید سلیمانی و با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و مجموعه شهرستان پیگیری می‌شود گفت: اجرای این طرح در موج چهارم باعث کاهش قابل توجه آمار مبتلایان و فوتی‌ها شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی که به شیوه به‌روزتر اجرا می‌شود بسیجیان در تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعال و سازماندهی شده و به کمک مجموعه شبکه بهداشت و خانه ‌ای بهداشت می‌روند.

وی گفت: در این مرحله خدماتی نظیر بیماریابی، مراقبت، حمایت از بیماران بستری در منزل، توجیه و آگاهسازی و خرید مایحتاج روزانه برای آنها به دلیل ماندن در قرنطینه خانگی و قطع شدن زنجیره انتقال کرونا ارائه می‌شود.

مختاری اضافه کرد: در این طرح ثبت نام رایگان از تمام واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد و آنان با مراجعه به پایگاهای مقاومت و یا خانه‌های بهداشت کار ثبت نام را انجام می‌دهند.

وی از برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت و ثبت نام همشهریان برای واکسیناسیون با مشارکت جمعیت هلال احمر در سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: مردم باید توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: ز اول شروع این بیماری بسیج و سپاه شهرستان در صحنه بوده‌اند و در حال حاضر گروهای جهادی در حال کمک به مراکز واکسیناسیون شهرستان هستند، از همه مردم شهرستان خواهشمندیم همکاری لازم را با پایگاه های مقاومت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز