اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۲۶۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۱۵ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۵۰۸ مورد رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با فوت ۱۵ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۵۰۸ مورد رسیده است.

وی افزود: همچنین با شناسایی ۵۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۲ هزار و ۸۹۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۶۲ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و  ۸۸ مورد بود که ۲۳۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۵۱ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

info corona new30

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۲۵، بهار یک هزار و ۱۷۲، تویسرکان یک هزار و ۲۵۵، رزن ۹۳۹، درگزین ۳۱۶، فامنین ۳۵۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۹۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون چهار هزار و ۳۸۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۷۹۳ نفر در نهاوند و هشت هزار و ۸۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما