معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان:

۲۵ هزار خودرو ناقض محدودیت های کرونایی در همدان جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۳۰۵۰
۲۵ هزار خودرو ناقض محدودیت های کرونایی در همدان جریمه شدند
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۲۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه به علت نقض محدودیت های کرونایی از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت های تردد در سراسر کشور، مبادی ورودی و خروجی استان همدان نیز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد برای ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی مسدود شد.

وی اضافه کرد: تیم های پلیس در ۵۹ نقطه ورودی و خروجی های استان همدان مستقر شدند و با وجود امکانات محدود وضعیت ورود و خروج وسایل نقلیه کنترل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: به دنبال اجرای ممنوعیت تردد به ۳۶ هزار راننده های تذکر لسانی داده شد و ۱۴ هزار ۵۰۰ وسیله نقلیه غیربومی پیش از ورود به حوزه استحفاظی استان همدان یا خروج خودروهای بومی از استان، بازگشت داده شدند.

سرهنگ سعیدزاده با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۱۸۳ پیامک هشدار از ۲۴ مرداد تاکنون برای شهروندان ارسال شده است  گفت: یک هزار ۹۲۲ دستگاه از ۲۴ مرداد تاکنون به علت نقض محدودیت های شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند که با توجه به تغییر ساعت محدودیت شبانه در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی، آمار اعمال قانون خودروهای متخلف کاهشی بوده است.

وی بیان کرد: ۲ میلیون ۳۳۱ هزار دستگاه خودرو از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد تا شب گذشته از مسیرهای استان همدان عبور کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که سه میلیون ۱۴۰ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو بود ، ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین پلیس از ۲۴ مرداد تاکنون ۲۹ هزار بازدید از صنوف استان داشته است که نتیجه آن پلمب ۴۵ واحد متخلف و تذکر به متصدیان ۶ هزار و ۹۲۵ واحد صنفی با همکاری بازرسان بهداشت محیط بوده است و ۸۰ درصد اماکن تجاری  و مراکز خرید به مصوبات ستاد کرونا تمکین کرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز