مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان:

۲۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان تجلیل می شوند

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷۰
۲۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان تجلیل می شوند
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این رویداد فرهنگی یک میلیون نفر تجلیل می شوند که سهم استان ما ۲۵ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار مهدی ظفری در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان، اظهار داشت: این برنامه زیرچتر مدیریتی استان در سطح شهرستان ها و روستاها به صورت همزمان و شبکه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: ستادی در این خصوص تشکیل می شود که در ذیل آن برنامه های بزرگداشت این هفته تهیه و تدارک می شود که مهمترین برنامه همایش تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ است.

سردار ظفری با قدردانی از مدیران استان همدان در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی انقلاب، افزود: در سایه این همدلی و مشارکت کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، خاطر نشان کرد: کارکنان دولت همگی فرزندان انقلاب هستند و هیچ وقت تحت تاثیر نگاه دولتها قرار نگرفته و ارزشهای انقلاب را در عین انجام وظیفه حفظ کرده اند.

وی با اشاره به رشادتهای فرزندان انقلاب در جنگ تحمیلی گفت: خصوصیات و ویژگی رزمندگان دفاع مقدس و نقش هدایتگری امام راحل در دانشگاه های خارج تحلیل و واکاوی می شود.

سردار ظفری تاکید کرد: این ویژگی ها و روحیات ناب باید در جامعه ساری و جاری باشد و هرگز از چالشها و مشکلات ناامید نشویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «جنگ» را «گنج» عنوان کردند، گفت: هویت و تاریخ یک ملت را جنگها و دفاع آنها از کیان و وطنشان می سازد که در استفاده از این گنج قدری کوتاهی کرده ایم.

او سرمایه گذاری روی حماسه جنگ تحمیلی را ضروری خواند و افزود: توقع داریم در این راستا مسئولان اقداماتی نوین داشته باشند.

سردار ظفری تصریح کرد: دفاع از ارزش‌ها و تجلیل از خانواده شهدا باید مردمی شود که در این زمینه عملکرد موفقی نداشته ایم.

نظر شما