فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نهاوند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷۹
سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نهاوند برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنار برنا از همدان، سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در قالب دومین کنگره سرداران،امیران،فرماندهان و ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به کمک مومنانه ، سپاه ناحیه نهاوند در قالب دومین کنگره سرداران،امیران،فرماندهان و ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان ، سیزدهمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان نهاوند انجام شد .

وی افزود : ۲ هزار و ۵۰۵ بسته معیشتی و ۵۳ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار قرص نان توسط پایگاه های مقاومت در بین خانواده های شناسایی شده توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: با توجه تعطیلی کسب و کار ها و شناسایی خانواده هایی که به خاطر کرونا کسب و کار خود را از دست داده اند و اجاره خانه آنها عقب افتاده و یا درگیر بیماری هستند و احیانا گرفتار پول نقد هستند در این رزمایش مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال به این خانواده ها پرداخت شد.

وی افزود : با توجه به فرارسیدن ماه محرم و شروع عزاداری ها در این رزمایش تعداد ۲۳ هزار ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در بین عزاداران توزیع و  ۵۱۸ راس گوسفند و ۶ راس گاو،  ذبح و در بین نیازمندان شناسایی شده در روستا ها و مناطق حاشیه نشین شهرستان نهاوند توزیع شد.

وی افزود : همچنین در این مرحله از رزمایش تعداد ۴ هزار بطری آب معدنی در بین عزاداران حسینی توزیع شد.

سرهنگ علی مختاری در پایان با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: در این ایام با توجه به ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب تعداد ۹ قواره چادر به خواهرانی که محجبه شدند و توانایی خرید چادر نداشتند خریداری و اهدا گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز