اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۵ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۵۳۷۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۵ شهریور ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی یک هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۳ هزار و ۸۸۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۶۸ هزار و ۱۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با شناسایی یک هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۳ هزار و ۸۸۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۶۸ هزار و ۱۸ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۵۷۰ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و  ۸۲۰ مورد بود که ۲۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona new05

طاهری افزود: ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۶۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۹۳، بهار یک هزار و ۲۱۲، تویسرکان یک هزار و ۳۴۰، رزن ۹۶۸، درگزین ۳۲۵، فامنین ۳۶۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۳۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون چهار هزار و ۵۶۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۹۳۴ نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۲۵۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز