رئیس پلیس راه استان همدان:

سوانح جاده‌ای در استان همدان ۲ کشته بر جا گذاشت

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۵۶۲۴
سوانح جاده‌ای در استان همدان ۲ کشته بر جا گذاشت
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز ۲ سانحه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در اسدآباد و همدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم مجروح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سانحه نخست در کمربندی اسدآباد که در حال حاضر راه اندازی نشده اتفاق افتاد که بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ راننده نوجوان این وسیله نقلیه فوت و برادر ۱۵ ساله وی نیز به شدت مجروح شد.

وی تردد با سرعت غیرمجاز، نداشتن مهارت رانندگی و اختلاف ارتفاع با حاشیه جاده را عامل بروز سانحه واژگونی دانست و اضافه کرد: مالک این وسیله نقلیه اقدام به قرار دادن خودرو در اختیار فرزند ۱۶ ساله خود کرده بود در حالیکه این نوجوان گواهینامه و مهارت رانندگی نداشت.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: کمربندی ناایمن اسدآباد از ابتدای سالجاری تاکنون با وجود اینکه زیر بار ترافیک نرفته و بهره برداری نشده سه کشته و  ۱۲ مجروح داشته است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در سانحه دیگری که ساعت ۲ و نیم بامداد امروز شنبه در سه راهی سد اکباتان واقع در جاده همدان - ملایر رخ داد عابر ۳۰ ساله هنگام عبور از عرض جاده زیر چرخ های وانت پیکان جان باخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز