مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خبر داد:

واکسینه شدن ۳۵ درصد جمعیت شهری استان همدان

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۵۶۲۷
واکسینه شدن ۳۵ درصد جمعیت شهری استان همدان
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون، ۳۵ درصد جمعیت شهری و۲۳ درصد از جمعیت روستایی این استان در برابر کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اعلام این خبر، افزود: همدان از استان های برتر در تزریق واکسیناسیون کرونا است و نسبت به سایر استان ها شرایط بهتری دارد.

وی با اشاره به شرایط قرمز و کرونایی استان همدان اظهار داشت: مراجعه بیماران به بیمارستان و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی است و در حال حاضر در کنار تزریق واکسن برای ایمنی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بزرگترین کمک به حل مشکل در شرایط قرمز کرونایی است.

ربانی مهر عنوان کرد: استان همدان در موضوع واکسیناسیون عملکرد خوبی داشته است و در این زمینه از استانهای پیشتاز کشور محسوب می شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: روند واکسیناسیون به صورت جدی ادامه دارد و در کل استان همدان تاکنون ۵۳۵ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال این استان، که خطر بیشتری آن‌ها را تهدید می کند واکسینه شده‌اند.

ربانی مهر بیان کرد: در شرایط قرمز کرونایی، بزرگترین کمک به کاهش بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز