معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان:

۴۸ هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در همدان جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۵۹۸۷
۴۸ هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در همدان جریمه شدند
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۴۸ هزار دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت های کرونایی از ابتدای اجرای طرح تا روز پنجم شهریور، جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به گزارش خبرنگار برا از همدان، سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت های ترددی در سراسر کشور، مبادی ورودی و خروجی استان همدان نیز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد برای ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی مسدود شد و این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور ادامه داشت.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس در ۶۰ نقطه ورودی و خروجی های استان همدان مستقر شدند، افزود: به دنبال اجرای ممنوعیت، از تردد ۲۱ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه (غیر بومی و بومی) برای ورود و یا خروج از حوزه استحفاظی استان همدان جلوگیری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: همچنین سه هزار  و ۲۸۹ دستگاه وسیله نقلیه از ۲۴ مرداد تاکنون به علت نقض محدودیت های شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند

سرهنگ سعیدزاده اضافه کرد: پلیس از ۲۴ مرداد تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ بازدید از صنوف استان انجام داده که نتیجه آن پلمب ۷۶ واحد متخلف و تذکر به متصدیان ۱۷ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی با همکاری بازرسان بهداشت محیط بوده است.

وی تاکید کرد: با وجود پایان ممنوعیت تردد، اجرای محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی و طرح مدیریت جامع هوشمند کرونا ادامه دارد و تردد از مبدا شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز