رئیس شبکه بهداشت ودرمان نهاوند:

۴ آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های نهاوند تحویل شده است

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۶۲۳۷
۴ آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های نهاوند تحویل شده است
رئیس شبکه بهداشت ودرمان نهاوند، گفت: طی سال گذشته چهار آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های شهرستان نهاوند تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با پیگیری نماینده مردم شهرستان و مسئولین حوزه درمان استان چهار آمبولانس مجهز و مدرن تحویل بیمارستان‌های نهاوند شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طی ۱۳ سال گذشته آمبولانس‌های بیمارستان‌های نهاوند به لحاظ فرسودگی مشکلاتی را برای بخش درمان ایجاد کرده بودند، طرح نوسازی آنها طی یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و برای جذب آمبولانس جدید رایزنی از  طریق استان به عمل آمد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان نهاوند از تحویل آمبولانس‌ها به بیمارستان‌‌های آیت‌اله علیمرادیان و شهیدقدوسی خبر داد و در ادامه با اشاره به جذب دیگر تجهیزات بیمارستانی افزود: یا توجه به اینکه بخشی از تجهیزات بیمارستان علیمرادیان دچار فرسودگی شده بود و قابلیت ارائه خدمات لازم را به بیماران نداشت ما به دنبال نوسازی این تجهیزات بودیم که با پیگیری‌های لازم این کار عملی شد.

وی ادامه داد: از آن جا که بیمارستان تازه تاسیس شهیدقدوسی فاقد تجهیزات به‌روز بود و قادر به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ویژه در ایام کرونا به مراجعین نبود همین مساله نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت.

دانشور افزود: با تلاش‌ مسئولین استان و شهرستان طی یک سال گذشته تجهیزات پزشکی مانند دستگاه بیهوشی، ام آر آی، سی تی اسکن، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه رادیولوژی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، سی آرم جذب و خوشبختانه بیمارستان شهید قدوسی نیز فعال شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های این شهرستان علاوه بر مراجعین بومی تعدادی از بیماران شهرهای اطراف را نیز پذیرش می‌کند نیاز به تجهیزات به‌روز دارد که امیدواریم این مساله مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز