همزمان با هفته دولت؛

بخش دندانپزشکی مرکز درمانی آورزمان ملایر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۶۳۲۷
بخش دندانپزشکی مرکز درمانی آورزمان ملایر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شد
همزمان با هفته دولت، بخش دندانپزشکی مرکز جامع سلامت روستای آورزمان از توابع بخش سامن شهرستان ملایر روز یکشنبه با حدود ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این آیین حضور خیران را در حوزه سلامت موجب تحول و خیر و برکت در حوزه بهداشت و درمان دانست و اظهار داشت: خیران این شهرستان همواره پا به پای مسئولان برای رشد و پیشرفت شهر و تامین نیازمندی‌ها به ویژه در حوزه سلامت تلاش کرده‌اند.

قدرت الله ولدی همراهی و کمک خیران در دوران شیوع همه‌گیری کرونا و قرار گرفتن در کنار کادر درمان را ستودنی خواند و افزود: تلاش و مجاهدت کادر درمان در دوران مقابله با کرونا همانند دوران دفاع مقدس است و همچون سربازان خط مقدم جبهه برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت مردم می‌جنگند.

ملایر

وی با اشاره به رشد شتابان بهداشت و درمان این شهرستان در سال‌های اخیر بیان کرد: حدود ۹۸ طرح بهداشتی و درمانی از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان اجرا شد و این شهرستان توانست به اندازه یک استان از بهداشت و درمان خدمات و تجهیزات بگیرد و در مقابل خدمات خوبی ارایه دهد.

فرماندار ویژه ملایر به بهره‌برداری از حدود ۱۶۰ طرح و پروژه در این شهرستان همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: تلاش همه ما در دولت و مجموعه قوای سه گانه، ارایه خدمات به مردم است و تمام همّ و غمّ ما بر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌کاره است.

ولدی با بیان اینکه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره از ظرفیت خیران استفاده می‌کنیم، بیان کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات خوبی در روستاها ارایه کرده است که آورزمان با بهره‌مندی از این خدمات، به عنوان یکی از روستاهای بزرگ ملایر است که باید به دنبال شهر شدن آن باشیم.

ملایر

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن همدان- ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلفی همچون بهداشت و درمان، راه‌آهن، راه روستایی، آب شرب، مجتمع‌های آبرسانی، بهسازی روستایی و واحدهای تولیدی و صنعتی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: این اقدامات به ویژه در روستاها بی‌نظیر است.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» بیان کرد: راه‌آهن همدان- ملایر که امسال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت، یک موقعیت استراتژیک برای این شهرستان است که دو خط ریلی را به هم متصل و در نهایت ملایر به راه‌آهن تندرو مرکز متصل خواهد شد.

وی به اجرای پروژه چهارخطه محور ملایر- آورزمان به نهاوند به عنوان یکی از پروژه‌های مهم راه‌سازی در ملایر اشاره کرد و افزود: حجم بروز رسانی تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان طی چهار سال گذشته انجام شده و از محل طرح تحول نظام سلامت به عنوان یک طرح جامع، امکانات و طرح‌های خوبی برای این شهرستان اخذ شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در زمینه احداث مجتمع‌های آبرسانی ملایر سهمی از این حوزه نداشت و طی ۲۰ سال گذشته از ۷۱ مجتمع آبرسانی روستایی در استان همدان، تنها یک مجتمع سهم این شهرستان بود که با تلاش‌های انجام شده طی سه سال گذشته، مجوز احداث هشت مجتمع آبرسانی با ردیف اعتباری مشخص برای ملایر اخذ شد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب تاکنون شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) در این شهرستان سرمایه‌گذاری نداشت که سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده، عملیات اجرایی دامداری ۶ هزار راسی در منطقه آورزمان بخش سامن توسط شرکت شستا آغاز شد.

وی یادآور شد: این پروژه هم اکنون با ظرفیت اشتغالزایی ۳۰۰ نفر و حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که یک واحد بومی و متناسب با اقلیم منطقه احداث می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خدمات دولت و نظام را باید برای مردم بازگو کنیم، اظهار داشت: حضور خیران در کنار دولت فرصت مغتنمی است که باید از ظرفیت و توان آنها در تکمیل پروژه‌ها و طرح‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان بهره بگیریم.

ملایر

نامگذاری مرکز درمانی آورزمان به نام شهید ساکی

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز گفت: خیران این شهرستان همواره در انجام کار خیر و اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات پیشتاز بوده‌اند و هر مبلغی خیران برای امر خیر اختصاص داده‌اند، حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی دو تا سه برابر این مبلغ را تخصیص داده است.

«محسن ترکاشوند» با قدردانی از خدمات رئیس مجمع خیران سلامت ملایر افزود: برای خرید یونیت دندانپزشکی مرکز درمانی جامع سلامت روستای آورزمان مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به همت بلند فرزندان خیر مرحوم «حاج صفدر ملکی» و «حاجیه خانم گرجی خانجانی» و کمک دانشگاه علوم پزشکی همدان هزینه شد.

وی با اشاره به پیگیری چارت سازمانی بخش دندانپزشکی این مرکز در روستای آورزمان بیان کرد: علاوه بر مرکز جامع سلامت روستای آورزمان، پنج خانه بهداشت نیز در این منطقه با حدود ۱۲ روستای قمر در حال فعالیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز