رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان:

۱۱ پروژه درمانی شبکه بهداشت شهرستان همدان در دست اجرا است

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۸۴۸۶
۱۱ پروژه درمانی شبکه بهداشت شهرستان همدان در دست اجرا است
رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: ۱۱ طرح و پروژه نیمه کاره حوزه بهداشت و درمان این شهرستان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و اجراست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد خیراندیش با اعلام این خبر، اظهار داشت: نیمی از طرح های در دست اجرای مرکز بهداشت شهرستان همدان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی افزود: شماری از مراکز و پایگاه های بهداشتی شهرستان همدان استجاری است که با  بهره برداری از طرح های در دست اجرا، نیروها برای خدمت رسانی به مردم در ساختمان‌های جدید و مجهز مستقر می شوند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان اظهار داشت: در همین ارتباط روز گذشته مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر همدان به بهره برداری رسید.

خیراندیش ادامه داد: این مرکز در زمینی به وسعت ۷۵۶ متر مربع  در ۲ طبقه با هزینه سه میلیارد تومان در محوطه شهرک شهید بهشتی احداث شد که نیمی از این مبلغ از محل منابع استانی و ۵۰ درصد دیگر نیز از اعتبارات طرح تحول نظام سلامت تامین شده است.

وی با بان اینکه ۶۴ هزار و ۹۵۶ نفر زیر پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی همدان هستند، افزود: در این مرکز تمامی خدمات بهداشتی و درمانی، سلامت روان، دندانپزشکی و مشاوره تغذیه ارائه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز