آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۰۴۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 16 شهریور ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت : با فوت ۱۰ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۶۷۱ مورد رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» افزود: همچنین با شناسایی یک هزار و ۳۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۵ هزار و ۶۱۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۷۶ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۶۱  مورد بود که ۲۷۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۶۴ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۲۹۳ ، بهار یک هزار و ۳۰۵، تویسرکان یک هزار و ۳۷۵، رزن یک هزار و ۱۶، درگزین ۳۴۱، فامنین ۳۷۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۱۸ نفر است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون چهار هزار و ۸۸۴ نفر در ملایر، سه هزار و ۱۹۲ نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۹۶۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز