۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرای آسفالت در منطقه سه طی ۵ مان نخست سال جاری

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۰۸۴۶
۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرای آسفالت در منطقه سه طی ۵ مان نخست سال جاری
مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از اجرای روکش آسفالت‌ ولکه گیری و ترمیم سطوح معابر در ۵ ماه ابتدایی سال جاری به میزان ۲۰ هزار تن معادل ۱۲۴۰۰۰مترمربع متر و با مبلغ ۲۴میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد رضا فیضی منش بابیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه ، کار عملیات اجرای آسفالت به طور مستمر و متوازن در معابر و خیابان‌های نواحی چهارگانه منطقه ۳ با تلاش معاونت فنی شهرداری منطقه ۳ و سایر عوامل اجرایی با ۷اکیپ به بادستگاه فینیشری دوستی در دست اجراست. وی افزود: به منظور مناسب سازی سطح خیابان ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.  

وی افزود: طرح لکه گیری و آسفالت ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست بلکه برای معابر فرعی محلات منطقه نیز صورت می گیرد، که در کمتر از ۵ماه اخیر سرعت لکه گیری و آسفالت ریزی در منطقه ۳ قابل توجه بوده است. 

فیضی منش در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت درزگیری و لکه گیری آسفالت گفت: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۳ اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی در معابر این منطقه را به جدیت ادامه میدهیم و این موضوع به منظور رضایت شهروندان فهیم همدانی با کیفیتی مناسب اجرا خواهد شد .

شهردار منطقه در ادامه ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه لیست مناطقی را که در پنج ماهه نخست سال پوشش و لکه گیری و ترمیم آسفالت آنها انجام شده رامیتوانند درپورتال شهرداری منطقه سه همدان به آدرس zone3.hamedan.ir )مشاهده نمایند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز