نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

استقلال برق استان همدان از برق باختر

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۱۳۷۳
نماینده مردم همدان و فامنین، گفت: با پیگیری‌های مجدانه انتقال وفوق توزیع برق منطقه‎ای باختر مستقل وبه شرکت توزیع برق استان الحاق می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، اظهار داشت: در ابتدای سال 1399 با حضور ایشان در شرکت توزیع نیروی برق و بررسی مباحث مرتبط با برق در استان ایده تشکیل برق استانی مطرح شد.

وی عنوان کرد: این موضوع در دستور کار قرار گرفت و به فاصله کمتر از یک ماه هماهنگی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت توانیر به عمل آمد.

نماینده مردم  شهرستانهای همدان و فامنین  گفت: مقرر شد جلسه‌ای با عنوان بررسی استقلال برق استان همدان از برق منطقه‎ای باختر در شرکت توانیر با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره توانیر تشکیل شده و موضوع مورد بررسی قرار گیرد، که این مأموریت به مدیر عامل شرکت توزیع برق استان محول شد تا پیگیری لازم به عمل آید.

وی افزود: پس از بررسی همه جانبه طرح و کارشناسی‌های انجام شده، هیأت مدیره توانیر با استانی شدن برق در استان همدان موافقت کرده و این مصوبه در دستورکار معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت نیرو و امور مجامع شرکت‌های برق قرارگرفت.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه تامین برق استان‌های لرستان، مرکزی و همدان با مرکزیت استان اراک بر عهده شرکت برق منطقه‌ای باختر بود و با اجرای این مصوبه مجزا شده و انتقال وفوق توزیع در توزیع برق در استان همدان ادغام می‌گردد، تصریح کرد: با پیگیری‌های مجدانه موانع قانونی که بر مصوبه وارد بود رفع شده و منتظر ابلاغ وزارت نیرو در . زمینه ابراز داشت: این مصوبه به صورت پایلوت در همدان اجرا می‌شود.

 

نظر شما