گزینه جدی تصدی استانداری همدان کیست؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۱۹۱۸
گزینه جدی تصدی استانداری همدان کیست؟
محمد رضا امامی یکی از گزینه های بومی و جدی تصدی استانداری همدان و مورد تأیید نمایندگان استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، خبرها حکایت از این دارد که محمدرضا امامی یکی از جدی ترین گزینه های بومی برای تصدی استانداری همدان است. محمدرضا امامی در سال ۱۳۴۵ در شهرستان نهاوند در خانواده ای مذهبی و فرهنگی متولد شده و دانش آموخته رشته مدیریت و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران است.

تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت به پایان رسانده و در مقطع دکترا نیز دانش آموخته رشته مدیریت کسب و کار DBA است.

از سال ۱۳۷۳ تدریس در دانشگاه را در رشته مدیریت و تدریس دروس مدیریت کنترل پروژه، مدیریت کارخانه، حفاظت صنعتی و بهداشت کار در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی آغاز کرد. علاوه بر فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دستی هم در فعالیت مطبوعاتی داشته و مدیر اجرایی نشر یه تخصصی راه و ترابری، مدیر مسئولی نشریه قدس، مدیر مسئول نشریه تخصصی بندر و دریا را برعهده داشته و مقالات متعددی را تاکنون نگاشته است.

محمد رضا امامی در دولت های نهم و دهم دارای مسئولیت های کلان استانی و کشوری بوده و ارتباط خوبی با مسئولان ارشد کشور و نظام دارد.

از سال ۱۳۷۱ وارد وزارت راه و ترابری ( راه و شهرسازی فعلی ) شد و نخستین تجربه کاری حرفه ای وی انتصاب به عنوان معاون برنامه ریزی اداره کل برنامه ریزی و بودجه وزارت راه و ترابری بود. تجربه گرانسنگ حضور در این پست با مسئولیت مستقیم تدوین برنامه پنج ساله دوم توسعه کشور در بخش حمل و نقل بسیار ارزشمند و هموار کننده مسیر آینده شغلی او بود.

همچنین قائم مقام مدیرکل تلفیق بودجه وزارت راه و ترابری را نیز در کارنامه خود دارد و تسلط او بر مباحث برنامه ریزی و بودجه بندی از همین تجربیات نشأت می‌گیرد.

مسیر شغلی محمدرضا امامی از سال ۱۳۷۳ به دلیل علاقه مندی به خدمت در نهادهای انقلابی و زیرمجموعه مقام معظم رهبری تغییر و در دولت ششم و آغاز دولت هفتم به بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی دعوت و با پذیرش مسئولیت مدیریت برنامه ریزی و بودجه سازمان حمل و نقل بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در خدمت جانبازان و مستضعفان گرانقدر قرار گرفت و عملاً خدمت خود را در زیر مجموعه نهاد زیر نظر مقام معظم رهبری آغاز کرد.

علاقه مندی به خدمت در بنیاد و علاقه به رهبری معظم انقلاب باعث شد که ده سال مستمر در مشاغل مختلف در حوزه کشتی‌رانی، حمل و نقل، امور بین المللی، مجامع، عضویت هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ بنیاد و... خدمت کرد.

سوابق اجرایی محمد رضا امامی شامل:

۱- معاون شرکت فرودگاه های ناوبری هوایی ایران

۲- مدیر برنامه ریزی، بررسی و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی

۳- عضو هیأت عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی

۴- معاون برنامه ریزی استانداری استان مرکزی

۵- معاون اداری و مالی استانداری استان مرکزی

۶- رئیس سازمان کار، رفاه و امور اجتماعی استان مرکزی

۷- عضو هیات مدیره شرکت قدس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی

۸- عضو هیات مدیره شرکت مدبر طرح بنیاد

۹- مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان حمل و نقل بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی می باشد.

وی یکی از گزینه های مطرح مجمع نمایندگان و مورد تأیید نمایندگان استان همدان برای استانداری همدان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز