مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

انتصاب دکتر سجادی جامعه ورزشی و قهرمانان کشور را به آرزوی دیرینه خود رساند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۱۹۴۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: انتصاب دکتر سجادی جامعه ورزشی و قهرمانان کشور را به آرزوی دیرینه خود رساند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار مشترک دکتر شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک انتصاب ایشان به‌عنوان مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: خوشبختانه امروز با انتصاب دکتر سجادی به‌عنوان مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزشی کشور به آرزوی دیرینه خود رسیده است امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه شاهد توسعه ورزش و جوانان و همچنین موفقیت و سربلندی دکتر سجادی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان طی 11 ماه گذشته، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم ما به تبعیت از وزارت ورزش و جوانان در کنار ورزش توجه ویژه به جامعه جوانان توانمند استان همدان بوده و امروز نیز باتوجه‌به تاکید ویژه جنابعالی دراین‌خصوص همه ظرفیت‌های لازم در این راستا را بسیج می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره انتصاب و بکار گیری مشاورین جوان در استان، شهرستان‌ها و روستاها از بین دختران و پسران، گفت: لازمه آگاهی از نیازها و دغدغه‌های جوانان در نقاط مختلف استان ارتباط مؤثر و نزدیک با ایشان است که در دستور کار ویژه قرار دارد.

وی تصریح کرد: در بحث پروژه‌های عمرانی استان اقدامات خوبی همچون احیاء پروژه سه سالن مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور پس از چندین سال راکد ماندن و اجرای چندین پروژه ورزشی دیگر است لذا امیدواریم با حمایت‌های ویژه جنابعالی و مجمع نمایندگان استان همدان بتوانیم خدمتی ماندگار برای ورزش کشور و استان به‌جای بگذاریم.

سیفی، گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری از چندین زمین چمن طبیعی و مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما خدمت به جامعه ورزش و جوانان کشور و استان همدان است، گفت: استان همدان دارای ۳۲ پروژه ملی و ۴۵ پروژه استانی است که تأمین اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر اعتبارات خوبی برای پروژه‌های نیمه‌تمام جذب شده است، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان همدان با نگاه ویژه مقام عالی وزارت و حمایت‌های مجمع نمایندگان استان همدان بیش از پیش مورد توجه است.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای زیرساخت‌های بسیار ارزشمند و بی‌نظیری همچون مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند و مجموعه ورزشی شهیدان حاجی‌بابایی در مریانج است که ظرفیت برگزاری اردوهای تیم‌های ملی را دارد، گفت: آمادگی همه‌جانبه در راستای اجرای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در استان همدان را در زمینه‌های مختلف داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز