پس از ۱۰ سال رکاب زنی خارج از استان؛

بازگشت آرین همدان را طلا باران کرد / استارت قوی آرین برای حضور المپیک

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۶:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۳۱۸۳
بازگشت آرین همدان را طلا باران کرد / استارت قوی آرین برای حضور المپیک
بازگشت مجدد بهنام آرین به استان همدان پس از ۱۰ سال دور بودن موجب کسب مدال های رنگارنگ برای استان همدان شد و این مهم می تواند استارت خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی و المپیک پیش رو باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، بهنام آرین رکاب‌زن نهاوندی در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد ۲ مدال طلا در رشته‌های چهار کیلومتر تیمی و پوینت اسپرینت و یک مدال برنز در ماده 4 کیلومتر انفرادی را کسب کند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور که با حضور ۱۵ استان به میزبانی تهران در حال برگزاری است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری پیست و جاده کشور است و سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ ملی و بین‌المللی را دارد.

بهنام آرین دراین‌خصوص، گفت: خوشبختانه با تمرینات صورت‌گرفته در شرایط مختلف جاده که با حمایت‌های دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان طی چند ماه اخیر صورت گرفت موفق شدم این سه مدال ارزشمند را کسب کنم که جای تقدیر از ایشان، آقایان تاج‌بخشیان و نادری رؤسای هیئت دوچرخه‌سواری استان، شهرستان همدان، مربیان و غیره دارد.

وی افزود: خوشبختانه طی چند ماه اخیر با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان در راستای فراهم‌کردن شرایط اسکان در همدان و همچنین اسکورت جهت تأمین امنیت تمرینات جاده‌ای در همدان نتایج خوبی حاصل شد امیدوارم با حضور در رقابت‌های بین‌المللی بتوانم دین خود به استان همدان را ادا کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز