مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان:

سایت کمپ‌ تیم های ملی زمینه شکوفاتر شدن ورزش استان همدان را فراهم می‌کند

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۳۲۱۲
مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، گفت: سایت کمپ‌ تیم های ملی زمینه شکوفاتر شدن ورزش استان همدان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، فرشید طهماسبی، مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان در دیدار با محرم روزبه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان، چاروسایی، مدیر روابط‌عمومی و اسکندری، مسئول فناوری اطلاعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: خوشحالیم سایت کمپ تیم‌های ملی برای نخستین‌بار در کشور با محوریت استان همدان با تلاش‌های مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان آغاز به کارکرده است چراکه استان همدان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزشی، زیرساخت ها و همچنین گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه این مهم می‌تواند موجب شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در استان همدان شود، گفت: در این راستا با سفرای کشورهای حوزه خلیج‌فارس رایزنی‌هایی خواهیم داشت تا ضمن بازدید سفرای این کشورها بتوانم تیم‌های ورزشی ایشان را برای حضور در استان همدان دعوت کنیم.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از این اقدام، گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه توسط امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد اما لازمه شناساندن ظرفیت‌های این سایت تبلیغات به شیوه‌های نوین و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فدراسیون‌ها است که باید مشترکاً توسط ما و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان پیگیری شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور و همه ابزارهای موجود در ادامه راه شاهد رونق این مهم در کشور و استان همدان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز