همزمان با سراسر کشور؛

پویش کمپین ایران تندرست در همدان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۳۵۰۵
پویش کمپین ایران تندرست در همدان آغاز شد
کمپین ایران تندرست در حالی همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شده که هدف از اجرای این طرح تقویت سلامت مردم در اوج پیک پنجم کرونا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اجرای این کمپین در راستای افزایش اثربخشی و اهمیت توجه به سلامت عمومی مردم در سطح استان همدان کلید خورده و انتظار فدراسیون همگانی از این کمپین افزایش آگاهی و حساس کردن مردم نسبت به عواقب کم تحرکی و فواید ورزش تعریف شده و دستاورد آن نیز در قالب نیاز به تغییر رفتار و برنامه ریزی برای فعالیت بدنی و ورزش است.

در این کمپین که تا پایان شهریور و به مدت ۱۰ روز برگزار می شود، هیات‌های استانی، انجمن، کمیته و گروههای کشوری مستقل از هم برای آگاهی بخشی به رقابت می‌پردازند.

برای این کمپین، فعالیت‌های مجازی عکس روز، پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر، بروشور، اینفوگرافی، موشنگرافی، معرفی سفیر، لایو اینستاگرامی، حضور در برنامه رادیویی و برنامه تلویزیونی تعریف شده که با توجه به شعار روز باید محتوای فعالیت روز آماده شود.

برای این کمپین، فعالیت‌های مجازی عکس روز، پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر، بروشور، اینفوگرافی، موشنگرافی، معرفی سفیر، لایو اینستاگرامی، حضور در برنامه رادیویی و برنامه تلویزیونی تعریف شده که با توجه به شعار روز باید محتوای فعالیت روز آماده شود.

فعالیت‌های کمپین در بستر اینستاگرام وابسته به هیات‌های ورزش همگانی، انجمن، کمیته یا گروه خواهد بود. برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز در سطح استانی و ملی قابل قبول است و برای ارتباط متقابل ستاد اجرایی و هیات‌ها، انجمن، کمیته و گروهها باید نماینده مسوول کمپین از طرف آن‌ها معروف شود تا با ناظرین معرفی شده فدراسیون برای گزارش کار در ارتباط باشند.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان در این باره گفت: فعالیت‌های کمپین با محوریت برنامه‌های ۱۰ روزه تدوین شده و براساس مشارکت مردم و فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی از سوی فدراسیون امتیازدهی می‌شود.

مریم روحی افزود: کمپین ایران تندرست در هر روز براساس و مبنای شعار طراحی شده، برگزار می‌شود.

photo_2021-09-14_11-00-29

کمپین ایران تندرست تا پایان شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت و هر روز این برنامه با شعار خاص برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ورزش در کرونا، ورزش و کودکان، ورزش و زنان، ورزش و سالمندان، ورزش و بیماری‌ها، ورزش و مشاغل،  ورزش و تغذیه، ورزش و سلامت روان، ورزش و معلولان و همه جا با ورزش گاه شمار این کمپین است.

روحی با بیان اینکه پس از اجرایی شدن این کمپین، لیگ تندرستی آغاز می شود، افزود: راه‌اندازی لیگ تندرستی کشور زمینه ساز فعالیت جسمانی و ایجاد انگیزه پرداختن به ورزش بین عموم مردم است و این رویداد با هدف آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی آحاد مردم جامعه طراحی شده و جزو سیاست‌های اصلی فدراسیون در دوره جدید مدیریتی است.

وی بیان کرد: گرفتن عکس موبایلی متناسب با شعار روز در اینستاگرام، سخنرانی‌های کوتاه حداقل یک دقیقه‌ای درباره شعار روز در قالب فایل صوتی در اینستاگرام، تهیه محتوای مناسب شعار روز در قالب ویدئوی حداقل یک دقیقه‌ای، طراحی پوستر متناسب با شعار روز، انتشار کتابچه مجازی چند صفحه‌ای، تلفیق اطلاعات و عناصر جذاب گرافیکی، تهیه ویدیوهای مونشن گرافی، معرفی سفیری که پیام کمپین را به جامعه مورد نظر برساند به همراه لایو اینستاگرامی به صورت زنده درباره شعار روز، حضور در برنامه رادیوئی و تلویزیونی باید در این کمپین از سوی هیات ورزش‌های همگانی اجرایی شود.

 

 

نظر شما