مدیر آموزش وپرورش نهاوند خبر داد:

آغاز سال تحصیلی در نهاوند با ۲۶ هزار دانش‌آموز/ واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۶۷۵۰
آغاز سال تحصیلی در نهاوند با ۲۶ هزار دانش‌آموز/ واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم
مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه ۹۵ درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز به صورت مجازی یا حضوری سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا، محمدحسین دارایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: شروع سال تحصیلی به صورت حضوری دارای مزایای زیادی نسبت به حضور مجازی است که از جمله می‌توان به برقراری ارتباط حسی بین معلم و دانش‌آموز، نظم و ترتیب و کیفیت مناسب آموزش اشاره کرد.

وی گفت: با روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان شرایط مساعدی برای حضور در مدارس فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: تاکنون بیش از 99 درصد معلمان نهاند واکسینه شده‌اند و مقدمات تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس به صورت تدریجی خواهد بود گفت: مدارس روستایی و عشایری با ۱۵ دانش‌آموز از ابتدای مهر و مدارس روستایی تا ۳۰ نفر نیز در هفته دوم یا سوم مهر در مدارس حاضر خواهند شد.

دارایی گفت: در مدارس پرجمعیت تا ۳۰۰ نفر حضور دانش‌آموزان از ابتدای آبان ماه و مدارس بالای ۳۰۰ نفر در نیمه دوم آبان ماه به صورت گروه‌بندی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس کمیته سلامت تشکیل شده است گفت: در تمام مدارس شورای مدرسه متناسب با شیوه‌نامه‌ها باید زمینه حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند به اقدامات صورت گرفته برای شروع سالتحصیلی اشاره کرد و گفت: کار ساماندهی کلاس‌ها و دبیران انجام شده و کتاب‌های درسی نیز در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شده است.

وی افزود: مراسم جشن غنچه‌ها و جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه و مراسم بازگشایی و زنگ مقاومت در روز شنبه سوم مهرماه اجرا می‌شود.

دارایی افزود: با شروع سال تحصیلی بیش از ۲۶ هزار دانش آموز که ۵۶ درصد آنها ابتدایی هستند در ۲۳۱ آموزشگاه و ۹۳۵ کلاس درس حاضر می‌شوند و به صورت مجازی یا حضوری آموزش‌های درسی را فرامی‌گیرند.

وی گفت:  شروع سالتحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در مدارس مستلزم همکاری خانواده‌ها، مردم و رسانه‌هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز