فوتبالیست نوجوان همدانی:

تلاش و پشتکار شاه‌کلید موفقیت است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۶۷۶۰
تلاش و پشتکار شاه‌کلید موفقیت است
فوتبالیست نوجوان همدانی، گفت: تلاش و پشتکار شاه‌کلید موفقیت است.

باربُد حیدری در گفتگویی کوتاه با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به آغاز فعالیت ورزشی در رشته فوتبال از هفت‌سالگی، گفت: فوتبال یکی از ورزش‌هایی است که پسربچه‌ها از سنین کودکی به همراه پدر و یا برادران در آن شروع به فعالیت می‌کنند.

باربُد حیدری

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندی من به فوتبال در سنین کودکی به همراه پدر در سالن‌های فوتسال شهر همدان آغاز شد، گفت: هم اکنون در 14 سالگی با حمایت پدر و مادر و همچنین مربیان زحمتکش دارای 3 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در تیم‌های لیگ برتری فوتبال همچون آریا پارس دارم.

فوتبالیست نوجوان همدانی با اشاره به فعالیت در تیم نونهالان پاس در ابتدای راه، گفت: پست اصلی من در فوتبال دفاع راست است اما گاهاً در هافبک وسط نیز نقش‌آفرینی می‌کنم.

باربُد حیدری

وی با بیان اینکه کسب افتخار برای کشور و استان همدان به‌عنوان زادگاه خود مهم‌ترین هدف من از ورزش است، گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین و توجه دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به‌عنوان سکان‌دار ورزش و جوانان بتوانیم جایگاهی ویژه برای نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتسالیست و فوتبالیست استان همدان ایجاد کنیم و استعدادهای ناب ورزشی در سنین مختلف و رشته‌های متنوع پرورش داشته باشیم.

حیدری در توصیه به هم سن سال‌های اطراف خود، گفت: تلاش و پشتکار در همه امور شاه‌کلید موفقیت است لذا امیدواریم ورزشکاران ما در رده‌های سنی مختلف به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز