رئیس مرکز بهداشت نهاوند:

۴۲ درصد جمعیت هدف شهرستان نهاوند علیه کرونا واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۷۴۱۱
۴۲ درصد جمعیت هدف شهرستان نهاوند علیه کرونا واکسینه شدند
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا کنون ۹۰ هزار دز واکسن‌ کرونا در این شهرستان تزریق شده که معادل واکسیناسیون ۴۲ درصد جامعه‌ هدف است.

علی‌احسان خیشوند در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: روزانه سه‌ هزار دز واکس کرونا در شهرستان نهاوند تزریق می‌شود که برنامه ریزی برای افزایش این رقم به چهار هزار و ۵۰۰ دز انجام شده  است.

 

او افزود: چهارمین پایگاه تجمیعی واکسن کرونا در نهاوند به تازگی راه‌اندازی شد و پایگاه‌ اصلی این شهرستان برای رفاه حال مراجعه کنندگان شبانه روزی شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند تصریح کرد: موسسه آموزش‌عالی امید نهاوند در محل دانشگاه غیرانتفاعی این شهر به عنوان پایگاه تجمیعی چهارم شهرستان برای تزریق واکسن کرونا فعالیت خود را شروع کرده و در خانه بهداشت‌های روستایی دارای شرایط هم کار واکسیناسیون انجام می‌گیرد.

خیشوند اضافه کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده و گروه سنی ۱۸ سال به بالا که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین وضعیت واکسیناسیون در بخش مرکزی و کمترین مشارکت در بخش گیان است که لازم است در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند بیان کرد: نهاوند ظرفیت تزریق روزانه چهار هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در روز را دارد و تا پایان مهر امسال دست کم باید ۸۰ درصد جامعه هدف در این شهرستان واکسینه شوند.

خیشوند در ادامه به وضعیت کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: مراجعان سرپایی، میزان بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده که این روند باید تداوم یابد.

وی افزود: با توجه به گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون و نبود مشکلی در تامین واکسن، مرکز تجمیعی شماره یک شهرستان در ساختمان سابق بخشداری شبانه‌روزی و تا ساعت ۱۲ شب به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز