همدان مقام نخست مسابقات موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور را کسب کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۸۴۷۳
همدان مقام نخست مسابقات موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور را کسب کرد
تیم موتور سواری همدان مقام نخست مسابقات موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با برگزاری مسابقات انتخابی موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و به میزبانی شهر همدان، تکلیف تیم انتخابی و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند.

این مسابقات در پیست موتورسواری شهید مفتح در تاریخ جمعه 2 مهر 1400 و با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اصغر جهانیان رئیس هیئت موتورسواری استان و بسیاری از مسئولین موتورسواری و حضور پرشور ورزشکاران و قهرمانان کشور برگزار شد.

این رقابت ها در تنها پیست استاندارد سوپر اندرو کشور و با شرکت ورزشکاران از ده استان و 35 قهرمان کشوری برپا شد و از آنجا که این دور از مسابقات در سطح بالایی بوده هر استان پیش از اعزام ورزشکاران خود، مسابقات قهرمانی درون استانی برگزار کرده تا به نحوی بهترین نفرات را راهی مسابقات کرده باشند.

در این مسابقات، در مقام تیمی، تیم همدان مقام اول، تیم قزوین مقام دوم و تیم خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرده اند. همچنین اعضای تیم ملی با ترکیبی که اکثریت آنها از همدان و قزوین هستند به همراه نفراتی از تهران، گیلان و خراسان رضوی راهی مسابقات جهانی ترکیه خواهند شد.

ضمنا از قهرمانان استان همدان، در کلاس C1، آقای داریوش قربانی مقام اول و امید زهره وند مقام چهارم و در کلاس C3، آقای حمید دینی مقام سوم و آقای آرمین رضوان مقام چهارم را کسب کردند که در هر کلاس، چهار نفر اول به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز