آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۶ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۹۶۵۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۶ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 6 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ محمد طاهری  با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۴۹۸ مورد جدید رسیده است‌ افزود : از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۸۶ هزار و ۵۶۱ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۲۷ هزار و ۸۲۲ مورد افزایش یافته است.

وی از فوت ۱۰ نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها از ابتدای بیماری به ۲ هزار و ۸۶۴ مورد در استان رسیده است خواستار رعایت دستورکارهای بهداشتی توسط مردم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی  تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۴ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۶۴ مورد در بخش عادی و ۲۱ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۴۴ نفر وخیم گزارش شده است.

وی گفت: در اسدآباد یک‌هزار و ۴۲۱ نفر، شهرستان بهار یک‌هزار و ۴۱۱ نفر، تویسرکان یک‌ هزار ۴۳۱ نفر، رزن یک‌هزار و ۱۱۱ نفر، درگزین ۳۷۱ نفر، فامنین ۳۸۴ نفر، کبودراهنگ یک هزار و ۳۹۷ نفر، ملایر ۵ هزار و ۲۶۶ نفر، نهاوند ۳ هزار و ۵۶۸ نفر، همدان ۱۰ هزار و ۸۶۱ نفر و خارج از استان ۶۰۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز