مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

لزوم ارائه کارت واکسن برای فعالیت در سالن‌های ورزشی همدان

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۱۵۲۴
لزوم ارائه کارت واکسن برای فعالیت در سالن‌های ورزشی همدان
مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان همدان از اجباری بودن ارائه کارت واکسن برای فعالیت در سالن‌های ورزشی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به رنگ‌بندی جدید کرونایی استان و پروتکل‌های جدید بهداشتی، مانعی برای فعالیت سالن‌های ورزشی با رعایت استاندارد در نظر گرفته شده، وجود ندارد.

وی با تأکید بر الزام ارائه کارت واکسن برای حضور در سالن‌های ورزشی، تصریح کرد: قبل از گسترش پوشش واکسیناسیون، ارائه کارت واکسن فقط برای ورزشکاران حرفه‌ای که قصد حضور در مسابقات برون‌مرزی را داشتند اجباری بود اما الان همه افرادی که می‌خواهند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند باید کارت واکسن داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با سایر استانداردهای حضور در سالن‌های ورزشی، مطرح کرد: در ورودی سالن‌های ورزشی باید لوازم بهداشتی مانند الکل وجود داشته باشد، سانس سالن‌های ورزشی محدود شده و به جای دو ساعت، زمان هر سانس به یک ساعت و نیم کاهش پیدا کرده، از طرفی ظرفیت سالن‌ها نیز تغییر کرده و در هر صد متر فضای ورزشی فقط ۱۰ نفر مجاز به فعالیت هستند.

وی با اشاره به بازدید مستمر ناظران این دستگاه به فعالیت سالن‌های ورزشی، ادامه داد: همکاران ما حتی خارج از ساعات اداری، بازدیدهایی از اماکن ورزشی داشتند و بر اساس بازدیدهای صورت گرفته، سالن‌های ورزشی طبق استانداردی که به آن‌ها ابلاغ شده، فعالیت می‌کنند.

نظر شما