آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 11 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۹۴ مورد رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه افزود: همچنین با شناسایی ۳۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۸ هزار و ۲۷۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۸ هزار و ۱۵۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷۸ نفر بود که ۱۶۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۵۳، بهار یک هزار و ۴۳۱، تویسرکان یک هزار و ۴۴۳، رزن یک هزار و ۱۲۸، درگزین ۳۷۹، فامنین ۳۸۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۱۷ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۳۴۵ نفر در ملایر، سه هزار و ۶۵۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار ۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، فامنین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز