رئیس هیات اسکواش استان همدان:

رشته پرهیجان اسکواش به ورزش موردعلاقه جوانان و نوجوانان تبدیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۴۵۴۱
رشته پرهیجان اسکواش به ورزش موردعلاقه جوانان و نوجوانان تبدیل می‌شود
رییس هیات اسکواش استان همدان با گرامیداشت روز جهانی این رشته ورزشی، گفت: ورزش پرهیجان و بانشاط اسکواش در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در آینده به رشته مورد علاقه جوانان و نوجوانان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان،  اسدالله ربانی مهر در پیامی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مهر روز جهانی ورزش اسکواش(۹ اکتبر)، افزود: از گذشته تا امروز موضوع مهم ورزش و تندرستی به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار داشته که بعد از پاندومی کرونا، اهمیت ورزش و نقش تاثیر گذار آن در سلامتی جامعه بیش از پیش موردتوجه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اسکواش به عنوان ورزشی پرهیجان و با نشاط در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و بی شک در آینده این ورزش جایگاه ویژه ای را در میان نوجوانان و جوانان پیدا خواهد کرد.

به گفته وی، در استان همدان روز به روز شاهد انجام کارهای بزرگ و استقبال بسیار زیاد علاقه مندان از رشته ورزشی اسکواش هستیم که این مهم نوید بخش روزهای خوب برای توسعه این رشته ورزشی در دیار الوند است.

رییس هیات اسکواش همدان در این پیام ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی این رشته ورزشی، بر تلاش برای توسعه و رونق این رشته مهیج با ایجاد زیرساخت های لازم در سطح استان تاکید کرده است.

اسکواش استان همدان در آخرین ارزیابی فدراسیون اسکواش رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار به صورت مستمر در ورزش اسکواش همدان فعالیت دارند.

نظر شما