مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید "سید میلاد مصطفوی" در خانه جودو برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۸۳۹۴
مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید سید میلاد مصطفوی در خانه جودو برگزار شد
مراسم یادبود شهید ورزشکار مدافع حرم سید میلاد مصطفوی با حضور پدر شهید؛ مسئولان؛ ورزشکاران و مردم شهید پرور بهار در خانه جودو شهید مهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان رئیس حوزه علمیه بهار در این مراسم شهید مصطفوی را فردی تشنه شهادت دانست و افزود: شهید مصطفوی ورزشکار و قهرمان، خوش برخورد و مهربان، صاف و صادق، درست‌کار و امین، تحصیل کرده، اهل کسب و کار، عاشق خانواده، رفیق شفیق، بامرام و بامعرفت بود و در طول عمر خود با تمامی آحاد مردم تعامل و ارتباط داشت و در طول عمر خود به شدت دنبال شهادت بود.

وی گفت: سبک زندگی شهدا هر چه قدر در جامعه ترویج شود به همان اندازه تغییرات مثبت بیشتر در اخلاق و اعمال افراد ایجاد می شود و باید همت کنیم فرهنگ زندگی شهیدان را به جوانان و نسل جدید منتقل کنیم و اگر این امر تحقق پیدا کند شاهد گسترش فضائل اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

حجت السلام زارعی با بیان این که شهدا بویژه شهید مصطفوی هم مثل ما بشر عادی بودند و با همین شرائط موجود رشد یافته و به مقام معرفت و معنویت رسیدند، گفت: شهیدان چراغ راه آیندگان هستند و باید با توسل به آن ها مسیری را طی کنیم که ختم به سعادت ابدی شود.

در ادامه مراسم گروه همخوانی مرآت به اجرای تواشیح پرداختند و در پایان این مراسم کربلایی سید داوود حسینی مداح اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخت.

 

نظر شما
پرونده ویژه