استاندار همدان:

مدیران شهری به‌ دنبال پروژه‌های مهم و ماندگار باشند

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۸۴۱۳
مدیران شهری به‌ دنبال پروژه‌های مهم و ماندگار باشند
همدان از گذشته تا به امروز مهد تاریخ و تمدن بوده و همین سابقه بالای فرهنگی و تاریخی باعث شده که رسالت و وظیفه ما سنگین باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری، «سید سعید شاهرخی» در جلسه مشترک با اعضای شورا و شهردار جدید همدان اظهار داشت: 

وی با اشاره به جایگاه رفیع فرهنگی همدان، افزود: افق نگاه و برنامه های ما در همدان باید بلند و توسعه محور باشد.

شاهرخی با تبریک انتخاب شهردار جدید همدان، گفت: همه دستگاههای اجرایی استان موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند تا خدمت به مردم شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار همدان تصریح کرد: شهرداری باید در جهت درآمدزایی با استفاده از اندیشه و عقلانیت تلاش کند و ظرفیت های خوب شهری را بکار گیرد تا شاهد توسعه شهر و خدمت به مردم باشیم.

وی افزود: استانداری با تمام توان در جهت توسعه شهری از شهرداری همدان حمایت می کند و این سیاست که در گذشته بوده همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از مشاورین و مدیران کارآمد و خوش فکر استفاده کرده و پروژه های ماندگار در شهر اجرا کنند تا برای شهر درآمدزایی و رفاه را با هم داشته باشیم، اظهار داشت: اعضای شورا و مدیران شهرداری در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم به مسائل حاشیه ای توجه نکنند و به فکر توسعه پایدار شهر باشد.

این نشست مشترک با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور با صدور حکمی «سید مسعود حسینی» را به عنوان شهردار شهر همدان منصوب کرد.

اعضای شورای شهر همدان، ۹ شهریورماه امسال با رای اکثریت خود، حسینی را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند. در جلسه بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

شهر همدان بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز