فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

راه‌اندازی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه توسط بسیجیان نهاوند/تهیه و توزیع ۵۵۲ بسته معیشتی

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۹۲۸۲
راه‌اندازی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه توسط بسیجیان نهاوند/تهیه و توزیع ۵۵۲ بسته معیشتی
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از راه‌اندازی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه واکسن توسط بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری با اشاره به عملکرد سپاه در طرح شهید سلیمانی از آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در بحث کرونا بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه واکسن راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۴ هزار و ۲۵۷ نفر برای واکسن توسط بسیجیان گفت: تعداد ۳ هزار و ۲۸۵ مورد تذکر لسانی نیز به افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند، داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه از ۱۹۳ خانواده‌ کرونایی سرکشی به عمل آمد و آموزش‌های لازم داده شد، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۶۶۵ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند مشغول خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: تهیه و توزیع تعداد ۵۵۲ بسته معیشتی و تعداد ۹ هزار و ۳۹ پرس غذای گرم و همچنین توزیع گوشت ۱۱ رأس گاو و گوسفند از اقدامات سپاه نهاوند در بحث کمک‌های مومنانه و معیشتی است .

مختاری ادامه داد: با توجه به نیاز اساسی بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن مبلغ ۱۵۰ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال ریال برای خریداری کپسول در این هفته جمع‌آوری و همچنین برای بسته‌های مومنانه مبلغ ۳۸۸ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال جمع‌آوری شد .

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و شناسایی دانش‌آموزان کم برخوردار تعداد ۲۹۱ بسته لوازم التحریر و ۷۸ دست پوشاک و کفش خریداری شد و بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در بحث بهداشت تعداد  یک هزار و ۷۸۳ بسته بهداشتی و تعداد یک هزار عدد ماسک توزیع و همچنین برای بیمارانی که در بحث خرید دارو مشکل داشتند تعداد ۳۹ بسته دارویی خریداری و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

وی در پایان گفت: بسیج و سپاه ناحیه نهاوند همچون گذشته در هر زمانی در کنار مردم خواهد بود و تا پایان این ویروس کرونا بیش از گذشته در صحنه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز